2011-06-20

topp fem godast ätbart

jag gillar att äta det mesta men just nu gillar jag på plats nummer fem pizzasallad från pizzeria (jag tror den blir så god eftersom den står och drar till sig smak längre än den som till exempel min mamma gör, som såklart också är väldigt god men inte lika smakrik). på plats nummer fyra kommer pepparkaksdeg, helst fryst. kanske tycker jag pepparkaksdeg är så gott eftersom jag bara äter det en månad per år, vet bara att det är topp fyra det godaste som finns. på plats nummer tre kommer kantareller som är stekta i smör med salt på och på plats nummer två kommer jordgubbar både med och utan strösocker, både kantareller och jordgubbar kanske kommer så högt upp eftersom jag inte äter det året om (precis som pepparkaksdegen) men så kan det ju vara. och! på plats nummer ett kommer damdididididamdamdam DAIM. jag åt min första daim denna våren, eftersom jag varit allergisk mot mandel i hela mitt liv men plötsligt slutade vara det. det är det absolut godaste jag vet och kanske är det för att jag bara ätit det i några månader men jag tror minsann det kommer fortsätta vara lika gott trots att jag kommer att äta det året om. dessutom behöver den varken stå och dra till sig smak, ligga i frysen, smörstekas eller ha strösocker på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar