2011-08-04

supersnabba superlarsson skriver hemtenta

























sedan början av juni har jag läst en sommarkurs om astrid lindgrens författarskap. det verkar ha varit en toppenkurs men jag inte vara så värst engagerad och knappt läst någonting eller skrivit någonting. idag är det exakt en vecka kvar tills mina två arbeten ska in (en liten hemtenta och ett större slags projekt) så jag bestämde mig för att skriva hemtentan idag. nu är den klar och det tog endast tre timmar. hurra för mig! det enda problemet nu är att den blev så fruktansvärt hemskt dålig och den har inte ett endaste litet sammanhang. men vad gör det om hundra år, det får mig förhoppningsvis bara att verka påläst eller svår. det är dessutom en distanskurs så jag kommer inte behöva träffa den enda personen som någonsin kommer läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar